התחבר באמצעות פייסבוק, זה הרבה יותר מהיר
התחבר בעזרת פייסבוק:
זכור אותי
אוריגמי - קטגורית האוריגמי הגדולה בישראל
יצירה לילדים ולמבוגרים - באתר מדריכי יצירה שידהימו אתכם מחדש כל פעם
אוהבים מתוקים? לחצו בשביל עשרות מדריכי עוגות ועוגיות
איך לבחור כותרת (Title Tag) אופטימלית לקידום האתר במנועי חיפושמאת: בקלות טכני
איך לבצע חיפוש בגוגל בצורה יעילהמאת: בקלות טכני
איך לצפות בתמונות פרופיל מוגדלות בפייסבוק (facebook)מאת: גיא חלפון
איך ליצור רשימת חברים בפייסבוק החדש ומדוע זה כדאי?מאת: בקלות טכני
איך לדעת מה מספר הצפיות במדריך שלכם ב"בקלות"מאת: בקלות טכני
26/04/2017 22:58:26 מאת: פרסום ושיווק בפייסבוק כתב מתחיל
מדריך לבחירת הקריאייטיב של המודעה!
1:הצג אנשים שמשתמשים במוצרים שלך במקום להציג את המוצרים לבדם. זכור שהמודעה עשויה להופיע באוסף החדשות של מישהו, והיא צריכה להיראות כאילו היא שייכת לשם. התמונה שלך מתחרה על תשומת הלב של האנשים מול עדכונים של חבריהם וקרובי המשפחה שלהם.
2:ודא שפחות מ-20% של הפיקסלים בתמונת המודעה מוקדשים לטקסט.
3:מקד את המסר שלך על ידי חיתוך צמוד סביב החלק החשוב של התמונה.
4:הקפד להשתמש בתמונות בעלות רזולוציה גבוהה.
5:שמור על פשטות. אם היית חולף על פני התמונה בנסיעה במהירות של 100 קמ"ש, האם היית מבין אותה?
6:הצג את התועלת שאנשים מפיקים מהמוצר שלך, לא רק תמונה של המוצר. לדוגמה, אל תציג רק תמונה של אפליקציית מתכונים כדי לשכנע אנשים להתקין אותה; במקום זאת, הצג את הארוחה שהם היו יכולים לבשל אם היו משתמשים באפליקציה.
הכניסו את שם החבר ואת כתובת האימייל שלו.