• הרשם
כושר
כושר הוא חלק אינטגרלי משמירה על בריאות. שמירה על כושר לא רק תבנה לכם גוף חטוב ושרירי יותר אלא גם תעזור במניעה של בעיות לב, כולסטרול וכו'. כל אחד יכול למצוא את הפעילות כושר שמתאימה לו בין אם זו פעילות אירובית כמו ריצה, אופניים או קיק בוקסינג ובין אם זה כושר אנאירובי כמו משקולות וחדר כושר. בקטגוריה זו תוכלו למצוא ולחלוק מידע בכל אחד מנושאים אלו.

18/01/2021 08:02:01

This is a very good website
ספורט >> כושר >> אימוני משקולות

21/10/2015 12:39:50
כתב מתחיל

כיצד תצליחו לסיים את יום הסיירות עם זימון לגיבושים של היחידות המובחרות בצבא
ספורט >> כושר >> מידע כללי בנוגע לכושר

22/04/2014 16:17:23
כתב מתחיל

מדריך זה ינסה לעזור לכם להרים את עצמכם מהספה לאחר תקופת מנוחה ארוכה ולהחזיר אתכם להתאמן , זה יכול להיות כל סוג של אימון: ריצה, חדר כושר, כדורסל, כדורגל וכו'.
ספורט >> כושר >> ריצה

02/02/2014 21:45:23
כתב מתחיל

רוב האנשים מתאמנים או בבוקר או בערב, לרוב לא בצהריים. אתן בפניכם את הכללים הבסיסיים לאכילה לפני ואחרי אימון כך שגם מי שמתאמן בצהרים יוכל לעבוד לפיהם.
ספורט >> כושר >> כושר אירובי

22/12/2011 16:52:35
כתב מתחיל

בחירת מסלול הריצה שלכם הוא משהו שצריך לתכנן מראש, זה תלוי בכושר שלכם, בסוג המשטח שאתם רצים עליו ובעומס התעבורה בו.
ספורט >> כושר >> כושר אירובי

22/12/2011 15:02:48
כתב מתחיל

ריצה היא שיטה פופולרית מאוד לירידה במשקל ושריפת קלוריות. אנשים שלא רצים לא מודעים לזה שריצה זה אפילו כיף.
ספורט >> כושר >> כושר אירובי

19/12/2011 10:55:19
כתב מתחיל

לא משנה אם אתם שחקני כדורגל, כדורסל או סתם רצים בשביל הכיף, שיפור מהירות הריצה הוא משמעותי ויכול לשפר את הביצועים הכלליים שלכם באותו הענף. בכדי לשפר את המהירות עליכם לסגל לעצמכם שגרה מסויימת באימונים שלכם. במדריך זה לא אפרט תוכנית אימונים מלאה אלא יותר טיפים כלליים שיעזרו לכם.
ספורט >> כושר >> כושר אירובי

09/06/2011 17:21:19
כתב מתחיל

שם התרגיל, "פטישים" , נקרא כך מכיוון שהמשקולת נמצאת בצורה אנכית בדומה לצורת פטיש. תרגיל זה לא מומלץ כתרגיל עיקרי ליד קדמית, מומלץ לעשות אותו בנוסף.
ספורט >> כושר >> אימוני משקולות

22/05/2011 15:49:04
כתב מתחיל

זה לא מיתוס, אפשר להשיג קוביות בבטן! למרות שכן, יש פה אלמנט של גנים, עדיין, כל אחד יכול. בניגוד לדעה הרווחת, אי אפשר להשיג ריבועים בבטן רק על ידי כפיפות בטן (למרות שחשוב מאוד לעבוד עליהם). לא ניתן לראות את שרירי הבטן (לא משנה כמה הם מפותחים ) אם אחוזי השומן בגוף גבוהים - שימו לב שעבודה מאומצת על אזור הבטן לאו דווקא תפחית את אחוזי השומן בדיוק בבטן - אין אפשרות למקד באזור בגוף את הפחתת אחוזי שומן. במדריך זה אעבור איתכם על כל הצעדים שעליכם לעשות בכדי להשיג בטן שטוחה וקוביות.
בריאות ורפואה >> דיאטות >> הרזיה

17/01/2011 22:19:36
כתב מתחיל

השעות הארוכות של ישיבה ממושכת מול המחשב גובות את מחירן, כאבי גב, יציבה לא טובה ושרירים תפוסים. את כל אלו ניתן לפתור בעזרת כמה מתיחות פשוטות שניתן לעשות בשולחן העבודה מבלי שתראו מוזר מדי.
ספורט >> כושר >> מידע כללי בנוגע לכושר
כל הזכויות שמורות © בקלות - מדריכים לכל צורך 2014.