התחבר באמצעות פייסבוק, זה הרבה יותר מהיר
התחבר בעזרת פייסבוק:
זכור אותי
אוריגמי - קטגורית האוריגמי הגדולה בישראל
יצירה לילדים ולמבוגרים - באתר מדריכי יצירה שידהימו אתכם מחדש כל פעם
אוהבים מתוקים? לחצו בשביל עשרות מדריכי עוגות ועוגיות
איך לבחור כותרת (Title Tag) אופטימלית לקידום האתר במנועי חיפושמאת: בקלות טכני
איך לבצע חיפוש בגוגל בצורה יעילהמאת: בקלות טכני
איך לצפות בתמונות פרופיל מוגדלות בפייסבוק (facebook)מאת: גיא חלפון
איך ליצור רשימת חברים בפייסבוק החדש ומדוע זה כדאי?מאת: בקלות טכני
איך להשתלט על מחשב מרוחק בעזרת גוגל כרום (Chrome Remote Desktop)מאת: בקלות טכני
26/04/2017 22:50:55 מאת: פרסום ושיווק בפייסבוק כתב מתחיל
(צור קול אנושי לעסק שלך) משתמשי פייסבוק אוהבים לדבר עם אנשים אחרים - לא לעסק לא אישי. מי שמנהל את דף הפייסבוק שלך חייב להיות מסוגל לכתוב בקול שנשמע אמיתי וחביב, תוך שימוש בסגנון שמתאים לעסק שלך.
(פרסם באופן קבוע) הסטטיסטיקה מראה כי סביב 50% מכלל משתמשי פייסבוק הם בודקים את הדף לפחות פעם ביום, והם צריכים לראות שאתה מפרסם פוסטים באופן קבוע.
(עודד הערות והשב במהירות) עודד משתמשי פייסבוק אחרים להגיב לפוסטים שלך או לפרסם הערות משלהם על העסק שלך או על נושא שמעניין אותך ואותם. כאשר הם שואלים אותך שאלות אתה חייב להגיב במהירות - בתוך 24 שעות. תגובה מאוחרת או אי תגובה יחליש את נכונות אוהדים שלך בפייסבוק להתעסק איתך, והם יסתלקו בהדרגה.
תמונות וסרטונים הם מרכיב מרכזי בפייסבוק. עליך להשתמש בהם לעתים קרובות כדי לשמור על המעריצים שלך.
(קדם את דף הפייסבוק שלך) אם יש לך דף פייסבוק, תקדם אותו .ספק את כתובת הפייסבוק שלך על נייר המכתבים, על כרטיס הביקור והאתר שלך, בחנות, בפרסום, ובחתימת הדוא"ל שלך.
עסקים רבים מתחילים לפרסם בפייסבוק ללא תוכנית. כתוצאה מכך, לעתים קרובות ההודעות שלהם לא עונים על הצרכים של הקהל שלהם,לכן חשוב מאוד ליצור מפת דרכים עבור הפוסטים שלכם שמכסים נושאים שונים.התוכן שלכם חייב להכיל טיפים ככל שתוסיפו טיפים ותוכן ממוקד ומידע רלוונטי כך תוכלו להגיע יותר לקהל שלכם.חשוב מאוד ליצור כותרת מסקרנת מעניינית שתגרום לתשומת לב. יחד עם זאת, אין צורך לפרסם תוכן הקשור ישירות לעסק שלכם כל הזמן. .
2: אם אתם מבקשים מאנשים לעשות משהו באמצעות קריאה לפעולה, הקפדו לספק קישור שבו תרצו שהם יעברו (אתר, אפליקציה וכו ').
3: שאתם מפרסמים בפייסבוק -בכסף הפוסט צריך להיות קצר ותמציתי כדי ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלכם. על פי מחקרים, פוסטים בפייסבוק תחת 40 תווים מקבלים 86% מעורבות גבוהה יותר מאשר פוסטים אחרים. אבל מכיוון שכמעט ולא ניתן לתאר את המסר של העסק לעד -40 תווים, מומלץ לדבוק בטווח 100-120 תווים בעת כתיבת הפוסטים הקשורים לעסק שלכם.
4: הישארו רלוונטים המעריצים שלכם עוקבים אחריכם מפני שהם רוצים את החדשות העדכניות והרלוונטיות ביותר בתחום שלכם. אל תבזבזו את זמנם על ידי פרסום קטעי וידאו מצחיקים של תינוקות (אלא אם כן אתה חברת בגדי תינוקות כמובן).יחד עם זאת, אין צורך לפרסם תוכן הקשור ישירות לעסק שלכם כל הזמן. צורו ושתפו תוכן מתוך התעשייה או האזור הגיאוגרפי שלכם. הכרו את הקהל שלכם ובדוקו מה יעניין אותם.
5: חלקו הנחות מבצעים הגרלות או דברים בחינם.אם יש משהו שאנשים אוהבים, זה דברים בחינם.לקבל משהו בחינם הוא תמריץ גדול,האפקט המיידי שתקבלו זה מעורבות גדולה יותר וזה רק יכול לפעול לטובתכם בפייסבוק.
6:להיות חזותי - תמונות הם הכי מרתקים בפייסבוק. הוספת תמונה טובה תמשוך את הקוראים.
בהצלחה.
הכניסו את שם החבר ואת כתובת האימייל שלו.