התחבר באמצעות פייסבוק, זה הרבה יותר מהיר
התחבר בעזרת פייסבוק:
זכור אותי
אוריגמי - קטגורית האוריגמי הגדולה בישראל
יצירה לילדים ולמבוגרים - באתר מדריכי יצירה שידהימו אתכם מחדש כל פעם
אוהבים מתוקים? לחצו בשביל עשרות מדריכי עוגות ועוגיות
איך לעצב אתר בצורה יעילה.מאת: בקלות טכני
איך לבחור את הצבעים המתאימים לאתר האינטרנט שלך.מאת: בקלות טכני
איך לבחור כותרת (Title Tag) אופטימלית לקידום האתר במנועי חיפושמאת: בקלות טכני
איך לבחור חברה לקידום אתרים (SEO)מאת: בקלות טכני
איך לבצע חיפוש בגוגל בצורה יעילהמאת: בקלות טכני
איך לשלב בין כל תוכנות המסרים המידיים(סקייפ, ICQ וכו') לתוכנה אחתמאת: בקלות טכני
27/02/2018 08:17:00 מאת: yoankatz1 כתב מתחיל
על מנת לבצע מיתוג עסקי מוצלח ומשמעותי, יש מספר נקודות חשובות שצריך להקפיד עליהן:
מה השירות שלכם? השירות שלכם קובע את הסביבה העסקית שבה אתם נמצאים וכמובן יכריע לגבי השפה המיתוגית עבור מיתוג עסקי שנבחר בה.
נתחו את קהל היעד – מי קהל היעד שלכם, מה חשוב לו, באיזה גילאים הוא ומה הניתוחים הדמוגרפים וגיאוגרפים שלו. כל אלו ישפיעו על השפה העיצובית של מותג שלכם.
מתחרים – מיהם המתחרים המובילים בקטגוריה, מהי הפעילות השיווקית שהם עושים ומה הנראות שלהם מול קהל היעד עבור מיתוג עסקי.
התאמה לכל הפלטפורמות – אחרי המיתוג העסקי בא גם השלב של פרסום באינטרנט וקידום אתרים, שיווק בפייסבוק וכדומה. לכן עליכם לתת ביטוי מראש לשפה העיצובית של כלל החומרים שלכם, אתר, דפי נחיתה, דף פייסבוק ועוד.
ממוקד – הקפידו על שפה ממוקדת, ברורה ומבדלת. בעולם רווי במסרים פרסומים ושיווקים מכל עבר, חשוב להקל על קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם ולפשט עבורו ככל הניתן את הנראות של המותג שלכם, על מנת לייצר זכירות.
הכניסו את שם החבר ואת כתובת האימייל שלו.