התחבר באמצעות פייסבוק, זה הרבה יותר מהיר
התחבר בעזרת פייסבוק:
זכור אותי
אוריגמי - קטגורית האוריגמי הגדולה בישראל
יצירה לילדים ולמבוגרים - באתר מדריכי יצירה שידהימו אתכם מחדש כל פעם
אוהבים מתוקים? לחצו בשביל עשרות מדריכי עוגות ועוגיות
איך לבחור כותרת (Title Tag) אופטימלית לקידום האתר במנועי חיפושמאת: בקלות טכני
איך לבחור חברה לקידום אתרים (SEO)מאת: בקלות טכני
איך לקדם את אתר האינטרנט שלךמאת: בקלות טכני
איך לדעת מה הדירוג שגוגל נותן לאתר (PageRank) בעזרת Google Toolbar מאת: בקלות טכני
איך למדוד מהירות של אתר בעזרת pagespeedמאת: בקלות טכני
17/09/2014 11:27:45 מאת: אריאל פרץ כתב מתחיל
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מחפשים אחר טכניקות בהן ניתן לקדם אתרים בגוגל. מזל טוב! את הצעד הראשון כבר עשיתם, קידום אתרים בגוגל מתחיל בהכרת הפוטנציאל הגלום ברשת. בעזרת עבודת קידום מקצועית אפשר יהיה לכוון את מיקום האתר בתוצאות החיפוש וליהנות מכמות גדולה יותר של כניסות גולשים אותן תצליחו לתרגם לרווחים כספיים. הסוד לעבודת קידום נכונה מתחיל בבחירה נכונה של תוכן מקצועי איכותי, שיתופי פעולה ופלטפורמות פרסום. כאשר העבודה מקצועית התוצאות הטובות אינן מאחרות להגיע, אם האתר שלכם אינו משיג את היעדים אותם הצבתם לעצמכם זה הזמן לבצע בדק בית.
קידום ממומן או קידום אורגני
שתי טכניקות קידום עיקריות מובילות את התחום : קידום אתרים בגוגל במתכונת של PPC קידום ממומן וקידום אתרים אורגני. כל אחת מהטכניקות מביאה עמה יתרונות, דרישות ועולם שלם של יידע. לרוב, מקדמי האתרים מתמחים בשיטה אחת מתוך השתיים. קידום אורגני מתמקד בחשיבה ארוכת טווח, הוא פועל לשיפור מיקום האתר בתוצאות החיפוש תוך הפצת קישורים והעשרת תוכן האתר וחווית הגולשים.
קידום ממומן מתמקד בפרסום מודעות המובילות את הגולשים ישירות אל האתר, תוך תשלום בעבור כל הקלקה של גולש על המודעה ניתן להגדיל את כמות הגולשים הנחשפים לתכני האתר. בעבור אלו אשר אינם מכירים את הטכניקה נסביר כי קידום ממומן מציב את המודעות בראש תוצאות החיפוש או במיקום בולט לצדן.
ישנו צד נוסף של קידום אתרים והוא הדחקת אזכורים שלילים שנעשה ע"י חברות ניהול מוניטין ברשת (למידע נוסף)
ביטויים תחרותיים יותר או פחות
כל תהליך קידום אתרים בגוגל יש להוביל עם ביטויי מפתח, מקדם האתרים בוחר את הביטויים תחתם ירצה לאנדקס את האתר במנועי החיפוש. הביטויים הללו מלווים את התכנית כולה ומשולבים בקישורים, תכנים וגם באתר. כאשר בוחרים את ביטויי המפתח יש לעשות זאת תוך התייחסות לסף התחרותיות לו זוכה כל ביטוי, הביטויים המובילים והרווחיים ביותר יזכו גם לתחרותיות גבוהה מאוד. בעזרת כלי העזר של גוגל ושאר כלים מקצועיים יוכל מקדם האתרים לקבל מידע אודות התחרותיות לה זוכה כל ביטוי ולקבל בהתאם החלטות חכמות. רוב תכניות קידום האתרים מחלקות את המאמצים בין ביטויי תחרותיים מאוד לבין ביטויים פחות תחרותיים.
הפצת קישורים ממקורות אמינים
מקור נוסף לתנופת קידום הוא קישורים נכנסים, מנועי החיפוש של גוגל בוחנים היטב את מקור הקישור ואת איכותי. בניגוד לעבר בו הייתה משמעות רבה בעיקר לכמות הקישורים, כיום ישנו דגש על איכות הקישורים. כאשר מדובר בקישור לא איכותי ישנו סיכון כי הקישור עלול להזיק לתהליך קידום האתר הרבה יותר מאשר להואיל.
למידע נוסף על קידום אתרים בגוגל בקרו באתר: http://קידוםבגוגל.org.il/
הכניסו את שם החבר ואת כתובת האימייל שלו.